تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

قیمت دلار امروز 9 آبان 1400 | قیمت دلار کاهشی شد

دلار در بازار آزاد با کاهش ۰.۳۲ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۲۷,۴۸۰ تومان معامله شد.دلار در صرافی ملی در بازار روز قبل نسبت به ۳ روز پیش، با ۱۰۲ تومان کاهش، ۲۶,۳۲۰ تومان نرخ گذاری شد.
کد خبر: ۳۳۷۷۷

قیمت دلار امروز 9 آبان 1400 | قیمت دلار کاهشی شد


به گزارش معاصر ، دلار در بازار متشکل با کاهش ۰.۱۳ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۲۶,۶۶۴ تومان معامله شد.دلار در سامانه سنا در بازار روز قبل نسبت به ۳ روز پیش، با ۱۰۴ تومان کاهش، ۲۶,۸۵۱ تومان نرخ گذاری شد.دلار کانادا در بازار روز قبل نسبت به ۳ روز پیش، با ۲۰۶ تومان کاهش، ۲۲,۱۷۳ تومان نرخ گذاری شد.


قیمت دلار در بازار آزاد

روز قبل دلار در بازار آزاد مانند ۳ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، به طوری که دلار در بازار آزاد که ۳ روز پیش تا ۲۷,۵۷۰ (بیست و هفت هزار و پانصد و هفتاد ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰ مصادف با ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۰.۳۲ درصدی به ۲۷,۴۸۰ (بیست و هفت هزار و چهارصد و هشتاد ) تومان رسید.


قیمت دلار در صرافی ملی

روز قبل دلار در صرافی ملی برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۳ روز پیش تا ۲۶,۴۲۲ (بیست و شش هزار و چهارصد و بیست و دو ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰ مصادف با ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۰.۳۸ درصدی به ۲۶,۳۲۰ (بیست و شش هزار و سیصد و بیست ) تومان رسید.


قیمت دلار در بازار متشکل

روز قبل دلار در بازار متشکل برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در بازار متشکل که ۳ روز پیش تا ۲۶,۷۰۰ (بیست و شش هزار و هفتصد ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰ مصادف با ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۰.۱۳ درصدی به ۲۶,۶۶۴ (بیست و شش هزار و ششصد و شصت و چهار ) تومان رسید.


قیمت دلار در سامانه سنا

روز قبل دلار در سامانه سنا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در سامانه سنا که ۳ روز پیش تا ۲۶,۹۵۵ (بیست و شش هزار و نهصد و پنجاه و پنج ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰ مصادف با ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۰.۳۸ درصدی به ۲۶,۸۵۱ (بیست و شش هزار و هشتصد و پنجاه و یک ) تومان رسید.


قیمت دلار کانادا

روز قبل دلار کانادا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار کانادا که ۳ روز پیش تا ۲۲,۳۷۹ (بیست و دو هزار و سیصد و هفتاد و نه ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰ مصادف با ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۰.۹۲ درصدی به ۲۲,۱۷۳ (بیست و دو هزار و یکصد و هفتاد و سه ) تومان رسید.


منبع: اقتصاد نیوز

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز